Back in Business
In a small town in the middle of nowhere, Edmond Zweck's funeral home is falling apart. The business has only two employees left: Georges and Eddy. One day, however, he is entrusted with a funeral. His two employees have to transport the deceased to his final resting place. But the funeral convoy goes astray in search of the cemetery, and the trip turns into a fiasco.