Back of the Net Back of the Net
After hopping on a bus to Harold Soccer Academy instead of Harold Academy Australian Semester at Sea, science fanatic, Cory Bailey (Sofia Wylie) has no choice but to complete a semester at the soccer academy. Though unimpressed with being surrounded by "silly" jocks, it's not long until Cory embraces her roommates’ hospitality and makes new friends. It's also not long until the school's superstar player, Evie begins to make life difficult for Cory. With the school hosting the National Soccer Tournament, Cory is determined to combine her science knowledge with her team's various skills to beat Evie's team in the finals.