Bad City
A tangled story of three men’s lives: Manning, a dirty, disillusioned cop; Julian, king of drugs, thugs and prostitution; and Frank, a ruthless politician who destroys everything in the way of his ambition. Their paths collide violently in a dead-end alley of sex, murder and double-dealing in this unforgettable tour of crime and passion on the mean, gritty streets of Chicago.