Balaga
In a village in Telangana, a family head Komarayya (Sudhakar Reddy), full of life and vigour, passes away unexpectedly. Sailu (Priyadarshi), his grandson (the son of his eldest son), is in debt and believes that getting married and receiving dowry money will help him pay it off. Sailu's engagement has been put on hold due to the passing of Komarayya.