Bandido
A middle aged, once popular singer "Bandido" finds himself in an existential rut as the demands of the road and financial pressures mount. On the brink of leaving it all behind, he falls victim to a car-jacking. He is rescued by good samaritans who take him into their home. To his surprise he is reunited with an old bandmate Rubén, who helps reignite Bandido's passion for life and music.