Barbie in a Christmas Carol
Barbie in A Christmas Carol is a heart-warming adaptation of the classic Dickens story filled with cherished Christmas carols, fabulous fashions and lots of laughs! The tale stars Barbie as Eden Starling the glamorous singing diva of a theatre in Victorian London. Along with her snooty cat, Chuzzlewit, Eden selfishly plans to make all the theatre performers stay and rehearse on Christmas Day! Not even Eden's costume designer and childhood friend, Catherine can talk Eden out of her self-centered tantrum. It's up to three very unusual Christmas Spirits to take Eden on a fantastical holiday journey that will open her heart to the spirit of the season and the joy of giving. Barbie in A Christmas Carol is a family favorite to enjoy every holiday season!