Batman Forever
Jim Carrey stars as criminal genius, The Riddler, and Tommy Lee Jones plays Two-Face. Together, these criminal kingpins present a threat that only the Dynamic Duo--Batman (Val Kilmer) and Robin (Chris O'Donnell)--can stop. And Academy Award winner Nicole Kidman comes to Gotham as the alluring Dr. Chase Meridian, who may steal the heart of Batman Forever. Based upon Batman characters created by Bob Kane and published by DC Comics.