Batman: The Dark Knight Returns - Part 2 Batman: The Dark Knight Returns - Part 2
The Dark Knight, along with new sidekick Robin, have finally reclaimed Gotham City and allowed a ray of hope to penetrate the reign of terror cast by The Mutants. With Batman back in the spotlight, the extended media coverage has awoken a far worse evil at Arkham Asylum, The Joker! A global catastrophe races towards Gotham and with it comes a familiar face, The Man of Steel, though this time he has Batman in his sights. Witness as the aging Dark Knight wages a tireless war against crime while proving that courage and will are indeed timeless.