BBC CSOTW 2017 - Main Prize Final
Every two years, promising young vocalists gather in Wales’ capital city to take part in one of the world’s most prestigious singing competitions: the BBC Cardiff Singer of the World Competition. Past editions have helped launch the careers of some of the biggest stars in opera, including Karita Mattila, Dmitri Hvorostovsky, and Bryn Terfel. This broadcast features the 2017 edition of the renow...