BBoy for Life
BBoy for Life is a true story documenting the breakdancing subculture of Guatemala City. Surrounded by overwhelming gang violence, three lives are brought together through the struggles and wins of dance and life outside the gun in the roughest ghettos of Central America. The danger is real, the fear is real, but to dance is to hope.