Beaus Of Holly
When Holly boldly proposes to Phil, he confesses he needs to first work things out with a long-ago ex. Having booked a romantic holiday sleigh ride, despondent Holly pours her heart out to the sleigh driver, Jake, who takes a refreshing interest in her. Is Phil really the man of her dreams or is Jake the Christmas miracle she's been searching for?