Becky Sharp
In the years just preceding Waterloo, best friends Becky Sharp and Amelia Sedley graduate from Miss Pinkerton's Academy for Girls. The wealthy Amelia invites the penniless Becky into the bosom of her family home while the manipulative Becky plots her climb up the social ladder.