Becoming Animal
BECOMING ANIMAL follows David Abram into the natural settings that animate his thinking. Buffalos, ravens, hot springs and dense forests become part of a filmic encounter in which observation, wonder and bodily presence meet under the title BECOMING ANIMAL. Emma Davie and Peter Mettler turn Abram's reflections into a flowing audiovisual experience.