Beethoven - Piano Sonata No. 4, Op. 7
Italian pianist Riccardo Schwartz was born in Milan in 1986. One of his best known successes thus far, is the acclaimed concert cycle of Beethoven's 32 Sonatas. This performance features Piano Sonata No. 4, in E flat major, Op. 7. It was recorded in March 2019 at the Fazioli Concert Hall in Sacile.