Before I Go
A once-successful musician living in New York faces the fact that her life might never get better and considers ending it all. In a last-ditch effort to find happiness and in her own uniquely sarcastic way, she faces her dead-end job, dating apps, her childhood, and her depression head-on to come back from the edge with a vengeance.