Before Summer Ends
Arash has had enough of France. He has studied here for five years, but now he is drawn back to Iran. His friends Hossein and Ashkan are convinced that he is making the wrong decision. So they pack up a car and persuade him to go on one last road trip with them to the south – a journey full of ease that ends in bittersweet farewells.