Bella
One Moment Can Change Your Life Forever. An international soccer star (Eduardo Verastegui) is on his way to sign a multi-million dollar contract when something happens that brings his career to an abrupt end. A beautiful waitress (Tammy Blanchard), struggling to make it in New York City, discovers something about herself that she's unprepared for. In one irreversible moment, their lives are turned upside down...until a simple gesture of kindness brings them both together, turning an ordinary day into an unforgettable experience.