Beneath the Trees
Against her better judgement young American student Emily agrees to a weekend camping in the English countryside with her new boyfriend, Jay and his strange cousin, Julia. A simple walk in the woods becomes a lethal brush with nature when Emily discovers that her new friends aren’t who they seem... and her life is in danger...