Benjamim
Benjamin is a lonely man, a famous model with a tragic past. Some time ago, he showed some police officers the exact place where the woman he loved was hiding with her guerrilla lover. As a result, they were both killed. One day, he casually meets a woman who looks a lot like his old love, and this fact changes his life.