Beth Ditto - At L'Aéronef Lille 2017
Gossip fans, rejoice: Beth Ditto makes a big comeback! With her new album, the fiery singer launches into a solo career. Experience Beth Ditto as never before in this appearance at L'Aéronef Lille 2017!