Betibú
Based on the book by the award-winning author Claudia Piñeiro, this Argentinian thriller follows a famous noir novelist (Mercedes Moran) who's assigned by a popular newspaper to investigate the mysterious death of a powerful businessman, who had earlier been a suspect in the suspicious death of his wife. Although absolved of the crime in a well-publicized trial, he still remained a suspect in the court of public opinion. Are the deaths related? Living in the dead man's compound and writing the story of the year, the curious writer realizes that this murder might be one of many tied to the dark pasts of many powerful men.