Better Days
Suzanne, a widowed mother of three still grieving for her husband, has turned to alcohol to ease her pain, but is having an increasingly tough time maintaining a functioning façade. Until an accident on the way to school changes everything! Social services give Suzanne no choice: if she wants to keep custody of her kids, she must go into rehab.