Better Nate Than Ever Better Nate Than Ever
Thirteen-year-old Nate Foster has big Broadway dreams. There’s only one problem — he can’t even land a part in the school play. But when his parents leave town, Nate and his best friend Libby sneak off to the Big Apple for a once-in-a-lifetime opportunity to prove everyone wrong. A chance encounter with Nate’s long-lost Aunt Heidi turns his journey upside down, and together Nate and Libby learn that life’s greatest adventures begin with big dreams in this funny and upbeat movie based on the award-winning novel. Warning: Some flashing-lights scenes in this film may affect photosensitive viewers.