Beware the Gonzo
With Ezra Miller and Zoë Kravitz. Get ready for the revolution. When Gonzo, a wild-eyed rebel journalist, is ousted from his school's newspaper by its über-popular editor, he fronts an underground movement to give a voice to those bullied.