Beyond Outrage
A manipulative police crackdown on organized crime has ignited a tricky power struggle in the yakuza underworld. As the police force prepares a full-scale crackdown, anti-gang detective Kataoka wants to start a war between crime families for their mutual destruction. His war incendiary device is the rumored dead boss Otomo (Kitano), who seeks to retire from a life of crime yet can’t help but get drawn back into the battle.