Beyond Prognosis
Destined for a global career in downhill mountain biking, 17-year-old Yannis Pelé suffers a devastating crash during a competition. The diagnosis is clear-cut: fractured vertebrae and spinal cord damage. Yannis loses the use of his legs and with them, his dream of becoming an athlete. When a childhood dream comes to an abrupt halt, what is left but hope? So, Yannis refuses to give up and holds on tight. It marks the beginning of a race against time. What the medical world doesn't know is that Yannis has luck on his side and unwavering faith in life...