Beyond the Mat
It's supposed to be fun. It's not supposed to be real. But behind-the-scenes it's a whole different story. Now, you'll learn the real story. Join Mick Foley, Jake "The Snake" Roberts and Terry Funk for a no-holds-barred look into the wild world of professional wrestling. Uncover their secrets and their nightmares. Go beyond the spotlight, beyond the pain, Beyond the Mat.