Beyond the Walls
When Paulo, a young pianist, meets Ilir, a lone bass player, it's love at first sight. Confronted by his girlfriend, Paulo finds himself out on the streets and soon living with Ilir. After Paulo promises Ilir that he will love him forever, Ilir leaves town for a concert and never comes back. BEYOND THE WALLS is a heartbreaking examination of the thrills, sacrifices and disappointments of falling in love.