Beyond
Leena, has fought all her life to let go of her grief over her dark childhood. One morning just before Christmas, Leena receives a phone call from a hospital in her childhood hometown telling her that her mother is dying. This news takes her on a journey to face her mother for the first time in her adult life. She is now forced to deal with her past to be able to move on. Pernilla August makes her directorial debut with her take on the bestselling novel SVINALÄNGORNA by Susanna Alakoski.