Bhaloo
When Sajjal comes of age, her guardian Appakaka finds a suitable partner for her in Jayant, a young lawyer. The cunning village chief Ramrao tries to oppose this union, and poisons Jayant when everything else fails. Now its upto Sajjal and her trusted canine companion Bhalu, to save the day.