Big Kids
Brieuc and his friends' school cafeteria is being remodeled. To their great dismay, their teacher Aude take them at the nearby nursing home to spend their lunch breaks. The head caretaker Yannick is not so happy to see them invade his residents' territory. A generation clash seems inevitable. Who will declare war first: the residents or the guests?