Big Nightmare Music
In “Big Nightmare Music”, Aleksey Igudesman and Hyung-ki Joo perform their unique interpretations of classical favorites next to several sketches, tailor-made for a symphony orchestra. Their 2017 performance at Grieghallen in Bergen, Norway, is conducted by Andrew Litton.