Big Sharks Rule
It’s an ocean of giants. South Africa has a dramatic, rocky coast that’s raked by churning currents. Warm, cold, rich and murky water collide to create “shark central”, with enough food to sustain the biggest. Giant sharks like great whites, tiger sharks, bull sharks, ragged tooth sharks, and whale sharks all reign supreme in these waters.