Bigfoot
The whole family will enjoy huge laughs and giant, hairy adventures with this touching tale about a big-hearted Bigfoot. Lost in the forest, he befriends three kids, Percy, Madison and Leonard, who are determined to protect him. When two local bullies kidnap the legendary creature with plans to sell him to the highest bidder, it's up to his human buddies to rescue him and return him to his home.