Billionaire Space Club
A new golden age of space travel is dawning, one that will soon give humans an astronomical view of the world and may eventually allow us to leave Earth and begin life on another planet. See how the space race has expanded from a competition between governments to a commercial enterprise funded by today's most successful billionaires. From space tourism to plans to colonize Mars, billionaire entrepreneur Sir Richard Branson hopes to radically transform our future--and make money doing it.