Birdemic 2: The Resurrection
A flock of eagles and vultures wreak havoc amidst blossoming romance in Hollywood, California, leaving bloodshed and destruction wherever they hover. The story features original 'Birdemic' survivors Rod and Nathalie, who are joined by new friends--struggling filmmaker Bill, aspiring actress Gloria and several other Angelenos they encounter as they battle angry birds and a host of new enemies.