Birds of Prey
Harry Walker, a former military pilot who now flies helicopters for a radio station, accidentally witnesses a robbery in which gangsters shoot a security guard and take a young woman hostage. Harry pursues the gangsters from the air. When the gangsters reach their own helicopter, an exciting manhunt by helicopter begins.