Birth of the Dragon
Set against the backdrop of 1960s San Francisco, Birth of the Dragon is a modern take on the classic movies that Bruce Lee was known for. It takes its inspiration from the epic and still controversial showdown between an up-and-coming Bruce Lee and kung fu master Wong Jack Man - a battle that gave birth to a legend.