Birthday Girl
Nicole Kidman, Ben Chaplin and Vincent Cassel star in this sexy thriller where appearances can be deceiving and nothing ends as expected. A lonely bank employee, John Buckingham (Chaplin) desperately wants to meet the right girl. Then, through a Russian mail-order bride service, he is introduced to Nadia (Kidman), a quiet and attractive woman who doesn't speak English. After several sensual encounters, John's fondness for Nadia grows... until the sudden arrival of Nadia's gregarious cousins makes John realize that he's in over his head.