Bitcoin: Beyond the Bubble
What is Bitcoin? With the advent of Bitcoin, the world's premier digital currency, for the first time in history money is no longer controlled by banks or governments, but by the people who use it. But where did this currency come from? How does it work? And is it truly the way forward, or just a flash in the pan?