Björk: Biophilia Live
Biophilia Live is a concert film by Nick Fenton and Peter Strickland that captures the human element of Björk's multi-disciplinary multimedia project: Biophilia. Recorded live at Björk's show at London's Alexandra Palace in 2013, the film features Björk and her band performing every song on 'Biophilia' and more, using a broad variety of instruments - some digital, some traditional and some completely unclassifiable.