Black Christmas
From the producer of Get Out and Halloween, comes a timely take on a cult horror classic as a campus killer comes to face a formidable group of friends in sisterhood. Hawthorne College is quieting down for the holidays. But as Riley Stone and her Mu Kappa Epsilon sisters prepare to deck the halls with a series of seasonal parties, a black-masked stalker begins killing sorority women one by one. As the body count rises, the sisters start to question whether they can trust any man. Whoever the killer is, he’s about to discover that this generation’s young women aren’t about to be anybody’s victims.