Black Ghost
Black Ghost follows the life of an ex-commando living in a city controlled by criminals. An outsider, Black Ghost makes his living carrying out contracts for the highest bidder, though he has made a promise to stop killing. Accepting a contract from the daughter of a prominent couple who have been slain, Black Ghost sets out to find the killers. But will he break his promise to find the answers?