Blackway
Blackway is a suspenseful thriller set against the rugged backdrop of a Pacific Northwest logging community. When a young woman, Lillian (Julia Stiles), returns to her hometown after the death of her mother, she unwittingly raises the interest and eventual ire of Blackway (Ray Liotta), a crazed ex-cop turned violent crime lord. Blackway’s stalking and relentless harassment force Lillian to seek help from the faint-hearted local sheriff who advises her to leave town. Undaunted, she forms an unlikely alliance with a retired logger (Anthony Hopkins), who is still grieving over the loss of his daughter, and carries his own secret vendetta against Blackway. Together with a young, introverted friend (Alexander Ludwig), the threesome set out for justice and revenge against the sociopathic Blackway, leading them on a violent, perilous journey that culminates in a face-to-face showdown with their nemesis.