Blind War
After breaking protocol during a surprise courthouse siege that leaves him permanently blinded, a SWAT captain retires from the force in disgrace. But while he adjusts to his new reality as a civilian, his beloved daughter is kidnapped, forcing him to seek out an unlikely ally to help him pursue justice from the shadows.