Blind
Faye, a former actress that lost her vision due to botched laser eye surgery, struggles to put her life back together while living alone in her dream house in the Hollywood Hills. She soon starts opening to Luke, a personal trainer who is mute and can only communicate through his cell phone. When a masked stranger named Pretty Boy shows up, Faye will realize that she is not as alone as she thinks.