Bloc Party
Armed with an epic laser show, the British indie mavericks delivered a thrilling show at Sydney's Hordern Pavillion in March 2013 and we were there with cameras rolling. The UK four-piece delighted fans with a stellar set of surging new songs 'Octopus', 'Truth', 'Ratchet' and classic Bloc busters 'Banquet', 'Like Eating Glass', 'Helicopter'.