Bloco do O - Da Pá Virada Sessions
The Da Pá Virada Sessions series presents the best musicians of contemporary Brazilian jazz, and beyond. Bloco do Ó is a traditional street band, associated with the Brazilian carnival. They play cheerful tunes and provide fun to anyone willing to listen!