Blonde Ambition
The City That Never Sleeps is about to meet the girl that doesn't quit. Jessica Simpson stars as Katie Gregerstitch, a small-town Oklahoma beauty who's come to New York to visit her long-time boyfriend. But after finding him in the arms of another woman, Katie decides to lose her cheating man and to find herself. With the help of two scheming co-workers (Andy Dick and Penelope Ann Miller), she lands a job at a top construction firm where she meets and falls for a great guy (Luke Wilson) with an even greater secret. Now, nothing is going to stop this go-getter from getting exactly what her heart desires in the romantic comedy that proves you can't keep a bright, beautiful down-home girl down. Also starring Willie Nelson.