Blondie - Rock Legends
Journalists and critics examine the rise and success of Blondie. This was a seemingly perfect punk-pop band fronted by one of the most the most iconic woman in music. Always creating, never following, always setting trends. After forming in the 1970s, Blondie continued to make music and tour the world.